I KNOW Lyrics

 

 I KNOW Song Lyrics Of Lil Uzi Vert. This is new Latest song from album "I KNOW". Song is sung Lil Uzi Vert. Lyrics Of I KNOW Lyrics Written by Sonny Digital & Lil Uzi Vert. Label by Generation Now & Atlantic Records.

Directed by Lil Uzi Vert. Produced by Sonny Digital. Mix & Master by ​iamBNJMIIN. If you want official video then scroll down. Hope you like this song. You can see this song Show Me Lyrics.

 

Lil Uzi Vert I KNOW Lyrics

 

 I KNOW Lyrics Lil Uzi Vert

 

 Smoke, smoke
(Sonny Digital)
I know what you really like (I know, I know, I know, I know, Lil Uzi Vert)

I know what you really like
(Sonny rollin' grams of wax)
(I know, I know, yeah)

I know, I know (I know what you really like)
I know, I know
I know, I know (I know what you really like)
I know, what you want, I know (What you want)

Well, not for long, I know (Long)
Girl, this your song, I know
Turn up all night long, I know (Ayy, ayy)
I know, I know

Ain't shit changed, I know (Oh)
That money ain't a thang, I know (I know what you really like)
Stay switching four lanes, I know
That this don't mean a thing, I know (I know what you really like)

Not blind from the fame, I know
Look straight through the hate, I know (I know what you really like)
Run straight to the cake, I know (Woah)

I know something that you don't know
Go straight to the money, oh-oh-oh (Yeah)
I don't want that twenty
Bitch, stack that big Frank' hundred, uh-huh-uh (Ayy)

That bitch that you wifin'
I knew that she fucking for money (Money), oh-oh-oh (For money, for money)
I know I was nothing, I turned into something

Lil' nigga, I know, I know (I know)
I know that they're out to get me
Sleep with one eye closed (I know)
Saint Laurent on my clothes, double C my toes (Woah)

Ooh, neck on froze (Huh, huh), South Pole (Gang)
Got a girl in the North Pole (Pole), I know, cash rules (Pew)
Made that girl drop it on the floor (Floor)
In the days with my cash grow (Grow)

Pick it up oh-so slow (Slow)
Made her eat my tadpole ('Pole)
I am never comfortable ('Ble)

'Cause I never reached my goal (Goal)
One thing that I know (I know what you really like)
I'm gon' get that— (Ah, ah)

I know, I know (I know what you really like)
I know, I know
I know, I know (I know what you really like)
I know, what you want, I know (What you want)

Well, not for long, I know (Long)
Girl, this your song, I know
Turn up all night long, I know (Ayy, ayy)
I know, I know

Ain't shit changed, I know
That money ain't a thang, I know (I know what you really like)
Stay switching four lanes, I know
That this don't mean a thing, I know (I know what you really like)

Not blind from the fame, I know
Look straight through the hate, I know (I know what you really like)
Run straight to the cake, I know (Go)

Step back, patient, and wait my turn (Yeah)
I was the one, yeah, I was the one
Yeah, I was the one, yeah-yeah (Yeah)
I am not one to wait, so you gotta say when you ready (Ready)

You are disloyalty, so tell me when we go steady (Steady)
I don't think we're gonna do that (Yeah)
Wrong one, had to get her two back (Back)
Oh, I know that boy, he ain't gonna shoot that

Ice game on Mike Tyson, uh (Woo)
All my diamonds blue, black (Black)
I know what you really like, I know that you're not a dyke (Huh)

I told that girl spend the night, I told that girl feel the vibe (Come on, come on)
I know that you in disguise because the clothes, they are not tight (Woo, woo)
I know what you really like, I know what you really like (Hey)

I know, I know (I know what you really like)
I know, I know
I know, I know (I know what you really like)
I know, what you want, I know (What you want)

Well, not for long, I know (Long)
Girl, this your song, I know
Turn up all night long, I know (Ayy, ayy)
I know, I know

Ain't shit changed, I know
That money ain't a thang, I know (I know what you really like)
Stay switching four lanes, I know
That this don't mean a thing, I know (I know what you really like)

Not blind for the fame, I know
Look straight through the hate, I know (I know what you really like)
Run straight to the cake, I know (Go)

 

 Read More Best Lil Uzi Vert Songs

 

 Lyrics I KNOW Lyrics Song Credits:

 

 Song: I KNOW Lyrics
Album: I KNOW
Artist: Lil Uzi Vert
Director: Lil Uzi Vert
Written: Sonny Digital & Lil Uzi Vert
Produced: Sonny Digital
Label: Generation Now & Atlantic Records

 

 Watch I KNOW Video Song....

 

 

 See More New Songs.....

 

Jack Harlow Dua Lipa Lyrics
Kendrick Lamar United in Grief Lyrics
Bad Bunny Me Fui de Vacaciones Lyrics

 

 Please Note: If you find any mistake in "Lyrics Of I KNOW Lyrics by Lil Uzi Vert" Please let us know in Comment Below...Thanks….

 

 Q. Who is the singer of "I KNOW" the song?
Song is sung Lil Uzi Vert. If you want any song lyrics Please visit our site and see the lyrics.

Q. Who wrote the lyrics of "I KNOW" song?

Lyrics Of I KNOW Lyrics Written by Sonny Digital & Lil Uzi Vert.

Q. Who directed "I KNOW" music video?

Directed by Lil Uzi Vert.

Q. Who has Produce "I KNOW" this song?

Produced by Sonny Digital.

Q. Who is the "I KNOW" Director Of Photography?

Director Of Photography by Atlantic Records.

Q. Who is "I KNOW" Mixing Mastering?

Mix & Master by ​iamBNJMIIN.

Previous Post Next Post