DEAD RIGHT NOW Lyrics


DEAD RIGHT NOW song Lyrics of Lil Nas X. This is new Latest song. Song is sung Lil Nas X. Lyrics of DEAD RIGHT NOW Lyrics Written by Thomas James Levesque, Lil Nas X, Jasper Harris, Denzel Baptiste & David Biral.

Produced Take a Daytrip, Jasper Harris. If you want official video then scroll down. Hope you like this song.



Lyrics DEAD RIGHT NOW


Breaker, breaker, 911, somebody come get this bitch

Thinkin' you a star on the rise, you got time to reply

Don’t lie, you can eat my shit


You can lend me five lil' nigga, on the side, lil' nigga

Couple thou’, need to fix my whip

How you switch sides on a nigga who was down with you, nigga?

You a fraud, just a fib my nig', my nig', uh (Huh, mmm, mmm)


You know I never did you wrong

Even though I'm right here by the phone, dawg

You know, you never used to call

Keep it that way now


I'll treat you like you're dead right now

I'm on your head right now

You wanna fuck with me so bad right now

Well, now you can't right now, oh, oh, oh


2018, I was at my sister house the whole summer (Yeah)

Songs wasn’t doin’ numbers (Yeah), whole life was goin' under

Left school, then my dad and I had a face-to-face in Atlanta


He said, "It’s one in a million chance, son," I told him, "Daddy, I 

am that one-uh, uh-uh"

I ain't never need him, huh, I ain't never need no nigga, uh

I ain't never need no feature


If I didn’t blow, I would've died tryna be here

If it didn't go, suicide, wouldn't be here

Now they all come around like they've been here

When you get this rich and famous, everybody come up to you singin'


"Hallelujah, how'd you do it?"

"You've been on my mind, you've been runnin' through it", yeah (Hallelujah)


"Hallelujah, how'd you do it?"

"You've been on my mind, you've been runnin' through it", yeah (Yeah, yeah, yeah, yeah)


You know I never did you wrong

Even though I'm right here by the phone, dawg

You know, you never used to call

Keep it that way now


I'll treat you like you're dead right now

I'm on your head right now

You wanna fuck with me so bad right now

Well, now you can't right now, oh, oh, oh


Momma told me she was gonna stop fuckin' around with that nigga (Fuckin' 'round with that nigga)

Told me she'd be clean but I'm knowin' that her ass is a deceiver (Oh, oh, oh)


My momma told me that she love me, don't believe her

When she get drunk, she hit me up, man, with a fever, like, woah

You ain't even all that pretty, you ain't even all that, nigga


You ain't helpin' out with me, God won't forgive you (Shit)

You ain't even all that pretty, you ain't even all that, nigga

You ain't helpin' out with me, God won't forgive you (Damn)


You know I never did you wrong

Even though I'm right here by the phone, dawg

You know, you never used to call

Keep it that way now


I'll treat you like you're dead right now (I'll treat you like you're dead)

I'm on your head right now

You wanna fuck with me so bad right now (Well, now you can't)

Well, now you can't right now, oh-


Treat you like you're dead right now

I'm on your head right now

You wanna fuck with me so bad right now

Well, now you can't right now, oh, oh, oh.


Read More Best Lil Nas X Songs


Lyrics DEAD RIGHT NOW Credits:


Song: DEAD RIGHT NOW

Artist: Lil Nas X

Written: Thomas James Levesque, Lil Nas X, Jasper Harris, Denzel Baptiste & David Biral

Produced: Take a Daytrip, Jasper Harris


Watch DEAD RIGHT NOW Video Song....


See More New Songs.....



Please Note: If you find any mistake in "Lyrics of DEAD RIGHT NOW by Lil Nas X" Please let us know in Comment Below...Thanks….

Previous Post Next Post